آبی تر از خسته

شعرستان

آبی تر از خسته

شعرستان

عکس

 

از کارهای خودم

    

(سه ر شه قام)یکی از محله های قدیمی شهر سلیمانیه 

         

      خودکشی      

 

                           

این روزها

 

این روزا بیشتر حال و هوای روحی من به این شعر "نصرت رحمانی" میخوره،ایشون بهتر گفتن

منم همین رو می زارم.

 

 

این روزها


اینگونه ام ،‌ببین:
دستم، چه کند پیش می رود،‌انگار
هر شعر باکره ای را سروده ام
پایم چه خسته می کشدم ،‌گوئی
کت بسته ا زخَم هر راه رفته ام
                                    تا زیر هرکجا


حتی شنوده ام
هربار شیون تیر خلاص را


از خداواندیت چه گویم...

 

همین دیروز بود گفتی،احساس میکنم این آخرین باریست که میبینمت رفیق.

هنوز دستهای گرمتو در دست دارم و با اضطراب و ترسی وحشی انگار دیگه تمام.

 نه رفیق نمیتونم باورکنم،اتفاقی افتاده!

چشمان دریاییت هنوز موج می زند و من به رشادت و سخاوت تو افتخار میکنم.

نمی دونم این دلتنگی رو با چی خالی کنم ،تنها می تونم سر به این دیوار بکوبم و هی بگریم و بگریم وبه هر چه که جنگه تف کنم و ...

نمدونم باور کنم دارم دیونه میشم،نمی تونم نه رفیق نمیتونم باور کنم....